هور

تارا می نویسد

هور

تارا می نویسد

ربه کا . الف

و یک بار دیگه "کتاب " شد نجات دهنده ی من از دنیای سرگردونی و حیران. نجات از نا آرومی ها وغم ها..

حالم خیلی خیلی بهتره..

خوشحالم که تونستم به دنیای کتاب هام برگردم.


 

ربه کا | اثر دافنه دوموریه | مترجم مریم اسکندری | انتشارات لیدا| ۵۱۲ صفحه |ادبیات انگلیس

 به ساده ترین شکل ممکن میتونم بگم من از این کتاب خیلی خوشم اومده چون دقیقا ژانر مورد علاقه ی خودمه.

من شیفته ی رمان های قدیمی و درباری -اشرافی هستم با مضمون عاشقانه های خاص. و ربه کا دقیقا از همون زمان قدیم بریتانیا میاد و همون تشریفات و تجملاتی رو داره که من شیفته ی خوندنشون هستم  و با شخصیت اول داستان که اسمش هیچگاه گفته نمیشه  و راوی داستان هم هست احساس نزدیکی میکنم. 

هنوز خبر از دیگر ترجمه ها و انتشاراتی که کتاب رو در دسترس قرار دادند ، ندارم اما  ازhdk  ترجمه اش خیلی لذت بردم.

اینم بگم ربه کا رو یه دوست عزیزی بهم پیشنهاد کرد و تاکید کرد که حتما بخونم و چقدر ممنونشم. چقدر خوب میشناسه من رو :))


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد